maanantai 10. marraskuuta 2014

Viikonloppu

Fiilikset vaihtelee aivan järkyttävästi! Ehkä tää on jotain pre -shokkia :D Lauantaina käytiin intialaisessa syömässä Jostan vanhempien kanssa, ja voi että he olivat ihania!! Molemmat varmaan viidenkympin paremmalla puolella ja heistä huokui oikein kuinka naatiskelevat elämästä! :)

Me <3

Illalla Salome vähän ihmetteli, että kun mun viinipullo maistui aika hyvin mulle ja hän joi itse yhden lasillisen :D Mulla siis meni toi viinipullo about jossai seitsemän tunnin aikana, joten ei edes kova tahti. Pehmeä lasku siis suomalaiseen juomakulttuuriin hänelle, vaikka olikin aika järkyttynyt :D Mulla olis ollu taas bailufiilis, mutta kaikki vähän väsähtivät. Onneksi olin sopinut treffit mun tyttöjen kanssa skypessä, kun Eve vietti syndejä :) Mulla oli niin hauskaa, ihan kuin oisin ollu ite siellä ja tanssisinkin täällä yksikseni kun fiilis vaan tarttui niin hyvin! Kiitos, ootte parhaita <3


<3
Sunnuntaina lähdettiin yhdeksän maissa Krogers Farmille, joka oli ymmärtääkseni "kirahvifarmi". Tää reissu ei mennyt ihan niinku strömsössä tänään. Meille on muuten kehittynyt läppä, että tää meijä lääkäri Marakalala, jonka kanssa siis asuttii niin on langettanut meille kirouksen, ja aina kun asiat menevät huonosti tai on huonoa tuuria niin sanotaan "marakalala" :D. Aukesko?

Vessan ovi....
Ensinnäkin Salome epäili, että taksikuskillamme oli krapula ja kyllä hänen toiminta siltä vähän näytti, oli aina istumassa joka paikassa missä vaan pystyi :D Meidän "opas"ei sitten vissiin ollut opas, koska portilla sanottiin, että siellä on yksi ryhmä sisällä, mutta joku tulee näyttää roundin! Hän ei puhunut englantia eikä edes yrittänyt kertoa mitään farmista yms. Luulin, että farmilla olisi tosiaan paaaljon kirahveja ja päästäis läheltä kattomaan! Noh kuultiin Jostalta, että he oli ollut noin kolmen metrin päässä niistä, koska he olivat käyneet porukoiden kanssa siellä ja me oltiin noin 20 metrin päässä... Mä odotin et saisin kirahviselfien ja pettymys oli suuri!! :D Noh ei voi mitään, ainakin meillä oli mahtava lounas, melkee ihan kunnon mediumpiffiä! Mut ei vaan ollu läheskää medium :D Hakuna matata.....



Farmilla oli pikku vuori ja kiivettiin sinne, ah vapaus! Kyllä taas puuskutti... :D

Lounaspaikalta :D

Näissä maisemissa sai syyä! Oioi! :)

Tänään harjoittelussa oli taas melkoisen tylsää, koska ei ollut tarvikkeita. Ei ollut puhtaita lakanoita, joita vaihtaisi. Ei ollut haavanhoitovälineitä, joten ei voinut sitäkään tehdä. Siispä hengailtiin ja mä leikkisin mun tytön kanssa! :) Muilla meni vähän hermot, kun jos hän ei saa huomiota niin rupee puremaan, lyömään tai itkemään. Mulla vaan käy sääliksi, koska tajuaa jotenkin niin että miksi tämä tyttö käyttäytyy näin.

Aamu alkoi tällä. Ruisku sängyllä.... 

Käytettyjä sidoksia, joita käytetään uudestaan.

Allu kävi moikkaamassa osastolla ja pyydettiin voitaisko mennä kattoo synnytystä. Ja sovittiinkin, että mennään lounaan jälkeen jaiks! Lounaan jälkeen Salome pyysi meitä katsomaan tätä Sally Testiä pikaisesti ennen kuin mentiin synnärille. Ja sieltä löytyi nämä hylätyt ihanuudet. Mulla ois varmaan tuliaisena tämmönen, jos adoptointi ei olis niin vaikeaa Keniassa. Kuulemma pitää asua maassa kuusi kuukautta ja maksaa aivan järkyttävästi, eikä ehkä sittenkään saa adoptoida.



Sitten synnärille jännää!! Mä oon kans vähän haaveillu et jos lukisin itteni vielä kätilöksi... ;D Täällä ei kysellä potilailta, että käykö jos opiskelijat tulevat katsomaan. Mutta täällä on muutenkin niin hällä väliä, että en kyllä kauheasti ihmetellyt ettei edes synnärillä ollut paljoa yksityisyyttä. Jokaisessa huoneessa oli noin neljä sänkyä ja ovet olivat auki. Verhot olivat ainoat, jotka suojasivat yksityisyyttä. Pelkäsin, että järkytyn ja en halua ikinä synnyttää ite tai olla kätilö! Päinvastoin kaikki meni aika hyvinkin ja kun vihdoin se pää oli ulkona, niin se vaan plupsahti sieltä :D Vauva oli melko sini/valkonen, koska napanuora oli kaulan ympärillä, mutta kaikki meni mahtavasti! Oon luullu et istukka synnytetään ulos, mutta täällä se revittiin ulos.. Se oli ehkä pahin osa!

On se vaan niin ihmeellinen tää maailma. Siinä se avas silmänsä ja rupes ihmettelmään maailmaa! Vau!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti