perjantai 14. marraskuuta 2014

Nolla napsahti!

Ohi on! Kyllä sai huomata tän kolmen kuukauden aikana taas, että mulle sopii kolmivuorotyö vaan niin paljon paremmin. Oon ihan loppu tohon, että ma-pe kello kuus ylös. Ei sovi mulle laisinkaan :D

Jes mun yks tavoite toteutunut! Oon niin paljon halunnu saada tälläsen kuvan :D Iltalenkillä onnistuin ;)

Tiistaina ja keskiviikkona päästiin taas leikkuriin, jee! Näin pari keisarileikkausta ja vitsit oli kyllä jännää! Muuten leikkuri ei ehkä oo mun juttu, paitsi sillon kun on jotain hätänä :D

Anestesialääkkeitä..

Siellä se uusi ihme on!
Vauvalla olikin erikoisuus, koska hänellä oli molemmat sukupuolet! Oon ollu vähän jotenki pimennossa, että ihmisiä syntyy tosiaan myös noin, oon vaan aatellu et joo siinä kehitysvaiheessa sikiöllä on molemmat yms. Ja että kuinkakohan harvinaista tuo on, ja ha mä näin sen!

Mulla tulee niin kova ikävä!<3<3<3
Torstaina oltiin vielä Rehemassa ja mä en paljoa töihin keskittynyt, kun keskityin mun tyttöön vaan<3 Käytiin moikkaamassa mielenterveysosastoa ja ADAa ja vietiin ADAan pingismailat ja pallot kiitoksena :) Siellä oli niin ihana vastaanotto, tuli taas niin lämmin olo. Mielenterveysosastolla ei ollut paljon henkilökuntaa paikalla, joten ei pystynyt sanomaan heippoja kaikille kenelle ois halunnu :( Rehemaan ostettiin myös väriliituja lapsille :)

Lepiä sairaalan pihalla :D
Ei enää aamuherätyksiä! Ei enää näin pahoja hajuja! Suomen sairaalat luksusta!

Toisaalta ihmiset eivät enää moikkaa niin iloisesti ja ole niin pirteitä! :( :D Ehkä mä annan muille iloa syksyyn kun tuun täältä ja hymyilen varmaa koko ajan :D

Vielä kerran <3
Ja muita lapsosia <2 :))

Jaa tälläne ylläri oli torstaina osastolla :DD

Mun passionissa oli sydän! Rakkautta kaikille! <3

Pikipiki

Tänään käytiin Allun kanssa markkinoilla ja huhuh olipas taas vilinää! :D Löysin mekon ja yhden kankaan :) Matkalaukku kyllä ei mee enää kiinni :D 

Ahdistusmaksimus, no eikai vimpan kerran pääs nauttii vilinästä!

Polkupyörätaksi :D
Sitten pitikin hyvästellä Allu, kyl mulla tuli niin haikea olo :( On kuitenkin täs meijän kans hengannu, ja oli iso tuki sillon kun pappa kuoli. Auttanu meitä aina! :) Ikävä tulloo! <3

Alfredi <3
Nyt viikonlopun viettoon! Tänään luvassa rentoutumista ja Josta tekee pannaria! Huomenna vesiputouksille ja ehkä uimaan ja illalla bailabaila!! Sunnuntai krapulapakkaamista ja maanantaina Mombasaaan! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti