torstai 20. marraskuuta 2014

Ei oo kaikki muumit laaksossa

Hei!

On vähän tarttunu tää yolo ja whynot täällä :D Oonhan mä ennenkin toteuttanu mun unelmia ilman pitkää harkitsemista mutta kyllä tää on ihan top1 spontaanein juttu, mitä tuun tekemään perjantaina klo 12. LASKUVARJOHYPPY!!!!

Oon haaveilly jo pitkään hypystä ja pyytäny millo miksiki lahjaksi. Nähtiin vaemaan maanantaina tai tiistaina ekan kerran video hypystä ja huhuh ku mahtia!! Siinä Marika että noh mennäänkö ja olin vaan et joo kai mä voin tulla :D

Sitten eilen mä olin käymässä vessassa ja sen jälkeen Marika ja Elina tuli sanomaan, että noni se o varattu kello 12 perjantaiksi!! Eipä kai sit muuta ku pakko hypätä :D
Oon kyllä ihan paniikissa ja ku mietinkin sitä hetkeä, että pitää hypätä ja olla vapaapudotuksessa ja aukeaako varjo vaiko ei :D mahtavaa siitä ihan varmasti tulee!!

Täällä päivät menny mahtavasti, paremmin ja mahtavampi paikka mitä odotin! Tä on ainut paikka kun oon tosissani sanonu että mä haluan tulla takaisin. Nyt mä haluan vaan jäädä!! Vakavasti harkitsinki vähä koulun lykkäämistä :D No juujuu äiti kotiin ollaan tulossa,ainakin hetkeksi :)

Päivät on kulunu rannalla ja altaalla nautiskellen :). Ainoastaan yksi "marakalala" tapaturma kävi, kun Marika astu merisiilin päälle. Noh piikit saatiin onneksi nopeasti pois eikä jäänyt sattumaan :)

Oltiin tiistaina syömässä seafoodia ja ah mä söin valkosipulivoikatkarapuja, niiiiii hyviä ja ravintola rannalla :))

Eilen iltapäivästä lähdettiin koko porukka Shimba Hillsseille ja paikka oli mahtava ja pystyi näkemään Kilimanjaron!! Mahtavaa kun on niin kansainvälistä. Porukkaa tällä hetkellä Belgiasta, Usasta, Kanadasta, Puolasta, Keniasta ja Tanskasta. Ja eilen illalla saapui vielä tyttöryhmä, jossa yksi ruotsalainen, yks argentiinalaine  ja yks amerikkalainen!! Englantiki sujuu multa paljon paremmin kun saa paremmi selvää :D

Eilen käytiin isolla porukalla vähä viihteellä ja baari ei ollut niin paikallinen kuin Eldoretissä :)

Kuvat tulee nyt putkeen kun kännykällä tein ja oon vähä huono :D

Rantsullakin kulttuuri näkyy.

Altaalta :)

Dinneripaikka!

Tätä oon odottanu, että pääsee ulos syömää!! :)

Ei paskemmat näkymät!

Piti päästä yöllä vielä vähän viilentymään ;D mojitoaa!!
Mikä paratiisi! 

Näköalapaikalta :)

Siinä sitä kansainvälisyyttä! :)

Ja ainii sää täällä sellanen yli 30 astetta koko ajan ja eilen oli 37!! Vähän hikoilutti ja shokki on suuri kun tulee Suomeen! Ny kaikki peukut pystyy et mun hyppy menee hyvin!!! :)) jänskääääää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti